Saturday, October 5, 2024
मनोरञ्जनमनसरा: साहित्यिक स्वाद भएको फिल्म

मनसरा: साहित्यिक स्वाद भएको फिल्म

फिल्मको पटकथा लेखनमा देखिएको कमजोरीका बाबजुद, निर्देशक उपेन्द्र सुब्बाले फिल्म ‘मनसरा’ लाई उनको साहित्यिक अनुभवको मिठासले भरिपूर्ण बनाएका छन्। पात्रहरूका संवादमा प्रयोग भएका नौनीजस्ता कवितात्मक शैलीले फिल्मलाई साहित्यिक महक थपेको छ। उनले फिल्ममा बिम्बको सुन्दर प्रयोग गरेका छन्।

‘मनसरा’ लिम्बू र ब्राम्हण समुदायका पात्रहरूबीचको विवाहेतर सम्बन्ध केन्द्रित रहेको यो सामाजिक नाटक हो। यसमा मिरुना मगरले लिम्बुनी मनसरा र दयाहाङ राईले प्रेमी मानङको भूमिका निर्वाह गरेका छन् भने प्रवीण खतिवडा र मेनुका प्रधानले दम्पती ददिराम र नानुमैयाँको भूमिका निर्वाह गरेका छन्। अन्य मुख्य कलाकारहरूमा शान्ति गिरी, हेमन्त बुढाथोकी र नेनाहाङ राईलगायत छन्।

फिल्मको कथावस्तु सबल रहेको छ। बाँझोपनका कारण महिला मात्र होइन, पुरुषहरू पनि पीडा भोग्न बाध्य हुनुपर्ने समस्यालाई यसमा बलियो रूपमा उठान गरिएको छ। निर्देशकले साहित्यिक शैलीमा पुरुष पात्रहरूलाई स्वार्थी र महिला पात्रहरूलाई शंकालुको रूपमा चित्रण गरेका छन्। निर्देशकले फिल्ममा विभिन्न जातिहरूबीचको विवाहेतर सम्बन्ध र त्यसबाट उत्पन्न समस्या, जातीय विभेद एवं बाँझोपनको समस्यालाई समेटेका छन्।

तर, पटकथा लेखनको प्राविधिक पक्षको कमजोरीले फिल्मलाई वाह लायक बनाउन गाह्रो परेको छ। केही लामा संवादहरूले दर्शकलाई झिँजो लगाउने जोखिम रहेको छ। फिल्मको कथामा अप्ठ्यारोपन देखिन्छ र निर्देशकले कथा टुङ्ग्याउन केही हतारिएको अनुभव हुन्छ।

अभिनय पक्षमा, प्रवीण खतिवडा र मेनुका प्रधानको अभिनय उत्कृष्ट रहेको छ। मिरुना मगरले अघिल्ला फिल्महरूभन्दा भिन्न शैलीमा अभिनय गर्ने प्रयास गरेकी छिन्। बाल कलाकार नेनाहाङ राईको अभिनयले फिल्ममा बलियो आधार प्रदान गरेको छ। तर, प्रमुख अभिनेता दयाहाङ राईको अभिनय केवल उपस्थिति मात्र रहेको छ।

शैलेन्द्र धोज कार्कीको सिनेमाटोग्राफी र निमेष श्रेष्ठको सम्पादन, झुमा लिम्बू र सुशान्त गौतमको संगीतले फिल्मलाई बलियो बनाउन सघाएको छ। निर्माता शैलेन्द्र कार्कीको कवड्डी फिल्मबाट निर्मित यो फिल्म वैशाख २१, २०२४ मा प्रदर्शनमा आएको थियो र प्रीमियरमा राम्रो प्रतिक्रिया पाएको थियो। फिल्मले विशेषगरी नेपालको पूर्वी क्षेत्रमा उत्कृष्ट प्रतिक्रिया पायो।

समग्रमा, ‘मनसरा’ एउटा विशिष्ट प्रयास हो। साहित्यिक प्रभावबाट निर्देशकले फिल्ममा मिठास थपेका छन्। तर, फिल्म लेखनको प्राविधिक पक्षको कमजोरीले फिल्मलाई थप उचाइ लिन बाधा पुगेको छ। निर्देशक उपेन्द्र आफ्नो कमजोरीप्रति सचेत रहेको देखिन्छ। अगामी फिल्ममा फिल्म लेखनको प्राविधिक पक्षबारे अध्ययन गरे वा सहयोग लिए उनले ‘मनसरा’का कमजोरीहरू सुधार्न सक्नेछन्।

spot_img
spot_img

प्रकाशित मिति :

प्रतिक्रिया दिनुहोस्

Advertisement
spot_img

सिफारिस

spot_img